[U-co] Fwd: Certification Black Friday Deal From The Linux Foundation

Johny Jiménez johny.jxc en gmail.com
Jue Nov 27 14:23:03 UTC 2014

Excelente, esperar mañana para comprar el examen, pero también cuenten
conmigo...

Sls,

--
/Linux User #520997.
Linux: The choice of a GNU generation.

"Vous connaîtrez la vérité, et la vérité fera de vous des hommes libres"
*Jean 8:32.*/