[U-co] Issue of Certificates Ubuntu Wiki

Juan Marquez - Ubuntu juanmarquez en ubuntu.com
Vie Sep 28 14:22:06 UTC 2012

2012/9/28 Jhosman Lizarazo - Ubuntu Colombia <jhosman en ubuntu.com>

> LoCo Council please resend! to LoCo communities
>
> Today I tried to access any of the Ubuntu wiki and apparently the https
> protocol is flawed, because the certificate does not appear to be valid,
> and
> is accompanied by some impersonation (for the certificate) please review
> the issue.
>
> ScreenShots>
> https://plus.google.com/u/0/101138711298535125312/posts/cxNEfEWpDqX
>
> --
> Cordialmente.
>

> Jhosman Lizarazo
> [...]

Ya verifico la fecha y hora de su PC? eso me pasa muy amenudo en un equipo
que lo tengo sin bateria del reloj y se desconfigura.

--
Juan Gabriel Márquez Ruiz
Ubuntu Member Cel +57 - 3015571100