[Ubuntu-cat] Gestor d'Actualitzacions

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dic gen 31 13:30:52 UTC 2024

He de fer res amb això?
We’ve emailed a copy of the whitepaper to joan.inglada a gmail.com

Salutacions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dc., 31 de
gen. 2024 a les 13:09: