[Ubuntu-cat] Incrementar dimensions /arrel

T.Collons t.collons a gmail.com
div set 29 16:54:13 UTC 2023

Bona tarda

*TMP         5GB*
*BOOT      500MB*
*USR        20GB*
*VAR        25GB*
*ETC        15GB*
*OPT        50GB*

*HOME    La Resta (uns 130GB)*

Dir que sempre tinc com a mínim un altre disc instal·lat que faig servir
com ampliació del HOME i que quan a un fitxer del HOME no hi he accedit
en varis mesos el moc al segon disc.

El 29/9/23 a les 9:59, Albert Farreras ha escrit:

--

Pere

t.collons a gmail.com <mailto:sesmorralles a gmail.com>

<https://www.google.com/>

------------------------------------

AVIS LEGAL

Nota de confidencialitat: Aquest missatge podria contenir missatges
d'empresa i altre informació confidencial tutelada per les lleis de
Europea i altres estats, Si Vostè el rep per error o sense ser una de
les persones esmenades a la capçalera, haurà de destruir-lo sense
copiar-lo ni revelar-l'ho o qualsevol altre acció relacionada amb el
contingut del missatge i notificar-ho per correu electrònic a l'emissor
del missatge.

Les persones o entitats que incompleixin els deures de confidencialitat
podran ésser perseguides davant dels Tribunals de Justícia sota l'empar
de la legislació civil, penal i administrativa nacional i internacional.

Gracies per la seva cooperació.

------------------------------------

LEGAL NOTICE

Confidentiality notice: This mail may include business and other
confidential information protected under the laws of and other
territories. if you are not one of the intended recipients of the
message, you are legally obliged to delete the message content.
Furthermore, you are kindly requested to report immediately the incident
to the sender.

Breach of confidentiality duties is a serious criminal offence in and
other territories. Offenders shall be legally prosecuted worldwide.

Thank you for your cooperation.