[Ubuntu-cat] Incrementar dimensions /arrel

dll oct 2 07:53:23 UTC 2023

* Orestes Mas, orestes a riseup.net [02/10/23 09:38]:
> Sorry, volia dir que la mida de la meva partició arrel és de 70 GIGAbytes, no megues :-)
> En qualsevol cas potser és una mica petita. Cada usuari haurà de tenir en compte la seva situació concreta.
>
> El 2 d’octubre de 2023 9:30:55 CEST, Orestes Mas <orestes a riseup.net> ha escrit:

Estic d'acord amb l'Orestes, jo instal·lo els sistemes amb aquestes
mides.

L'arrel (/) convé que tingui prou espai (jo dedico uns 60 GB) sobretot
si es vol ver actualitzacions de versió, perquè primer es baixen les
versions noves de tot i després es netegen les obsoletes.

Tenir la partició "/home" separada té l'avantatge que es pot crear una
altra instal·lació (amb una altra versió o fins i tot una altra
distribució de linux) i compartir les mateixes dades, tot i que pot
causar problemes perquè es poden desconfigurar coses de l'escriptori
que es fa servir (si es fa servir una altra versió de l'escriptori).

L'Hospitalet de Llobregat