[Ubuntu-cat] copiar fitxers superiors a 4,3 Gb

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
div nov 24 13:16:45 UTC 2023

Gràcies, companys,
tot formatat a NTFS i tot copiat

Salutacions,

Joan Inglada
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dj., 23 de
nov. 2023 a les 13:39: