[Ubuntu-cat] Canvi de LoCo Team Contact

Benjamí Villoslada benjami a benjami.cat
dic nov 22 12:00:47 UTC 2023

Jo també tinc els dits com a botifarres 😆 i l'anterior correu ha sortit en
polsar les primeres tecles per a donar les gràcies al Rafel per la bona
feina, paciència i bondat que ha mostrat sempre.

Gràcies a la bestreta al nou equip, Walter i Josep!

Una abraçada,

--
Benjamí Villoslada
pic.dental