[Ubuntu-cat] Opcions avançades de thunderbird

Eduard Selma selma a tinet.cat
dim mar 14 18:20:56 UTC 2023

El 14/3/23 a les 17:18, T.Collons ha escrit:>
> No sé si has vist el darrer missatge que he enviat a la llista, al
> següent paràgraf et faig cinc cèntims.
>
> "Avui s'ha alliberat una actualització del THUNDERBIRD i al final de la
> pestanya /Edita/settings/general apareix un boto que et permet accedir
> a l"Editor de la Configuració"

- Uso Debian, però pel que es veu encara tinc una versió anterior (la
78.13.0 de 64 bits). Tal com dieu, al final de
"Edita/Preferències/General" hi veig un botó amb l'etiqueta "Editor de
la configuració". En obrir-lo, salta un advertiment ("pop-up") amb el
text "Compte, que podríeu prendre mal". Si cliqueu a "Accepto els
riscs"... sorpresa! l'editor de paràmetres amb la capçalera "about:config".

Segurament és això el que buscàveu. En darrer cas, sempre pot haver-hi
la possibilitat d'editar el fitxer "prefs.js" dins del directori
d'usuari .thunderbird, però amb més riscos, clar.

	Salut i codi lliure,

		Eduard Selma.