[Ubuntu-cat] Instal·lació neta fallida

Arnau Carreras Carreras arnaucarreras a gmail.com
dij mar 2 18:23:01 UTC 2023

Pel que trobo aquí:

https://old.reddit.com/r/debian/comments/qz64sr/debian_11_installation_a_shit_show_the_failing/hlkfg24/

És possible que amb Ctrl+Alt+F4 un cop falli puguis veure la sortida de les
comandes que l'instal·lador executa.