[Ubuntu-cat] Nova instal·lació a sobre d'una antiga

Paco Rivière paco a riviere.cat
diu jul 16 08:56:01 UTC 2023

Em sembla que he aclarit el misteri.

M'ha tornat a passar en un moment quer la màquina estava ben fresca.

La bateria de la BIOS està a 1,53V quan nova hauria de ser 3,4V.

Té 4 anys i ja deu ser hora de canviar-la!

Curiós per que no m'havia passat mai.

Sembla que les plaques Gygabyte poden no arrencar en aquest cas.

La canviarem i a veure si no torna a succeïr.

Cordialment,
Paco Rivière - EA3ITD
http://paco.riviere.cat

---- On Wed, 12 Jul 2023 12:28:25 +0200 Paco Rivière <paco a riviere.cat> wrote ---

Començo a pensar que és la temperatura  per que he posat l'aire i al cap d'una estona ha arrencat.

Cordialment,
Paco Rivière - EA3ITD
http://paco.riviere.cat

---- On Wed, 12 Jul 2023 09:48:26 +0200 mailto:walter.garcia a upf.edu  wrote ----

* Paco Rivière, mailto:paco a riviere.cat [12/07/23 06:56]:
> Ja he fet les particions i torna a no arrencar. Sembla una
humorada. Fa tres dies que fa igual, el primer cop no hi ha manera
d'arrencar, per més cops que ho provi, i unes hores més tard, sense
fer res, arrenca a la primera.Estic per fer un pont a l'interruptor
que fa un soroll i tacte normals. Però si fos l'interruptor no
engegaria una estona més tard.Estic perdut.Cordialment,Paco Rivière -
EA3ITDhttp://paco.riviere.cat

(Els teus missatges es reben sense retorn de carro al final de les
línies)

Si fos un portàtil diria que podria ser un problema de sobrecàrrega
d'estàtica, però no és el cas.
L'Hospitalet de Llobregat