[Ubuntu-cat] Nova instal·lació a sobre d'una antiga

Paco Rivière paco a riviere.cat
dim jul 11 10:47:47 UTC 2023

Els 25 GB al root ja els tinc. Però no sé si hi ha prou. La següent partició és el swap de 4GB que no sé si treballa o no, al menys no ho sembla i el Conky diu sempre swap 0%

Si trec el swap podria afegir aquests 4GB al root.

L'altre opció és passar uns quan dies reduint la següent partició de 2TB que te 33% d'espai lliure

Cordialment,
Paco Rivière - EA3ITD
http://paco.riviere.cat

---- On Tue, 11 Jul 2023 12:29:06 +0200 Paco Rivière <paco a riviere.cat> wrote ---

Desprès de 4 anys d'anar actualitzant el sistema i instal·lar una versió sobre l'anterior, tinc uns dies de calma i vull fer una instal·lació nova.

La primera instal·lació era del juliol del 2019 i han canviat unitys i gnomes i hi han coses que no acaben d'anar fines. Com ara que el gedit no es troba si el cerco ni l'obren els txts i petites coses que són incòmodes.

A més que a voltes que el sistema o les connexions són a voltes lents, per ser 3,5GHz 6-core CPU i 16GB de RAM.

La meva intenció és posar el darrer LTS, 22.04

La pregunta és què cal esborrar tot el home o només una part, quina?

Realment calen 25GB de disc com diu Canonical?

Cordialment,
Paco Rivière - EA3ITD
http://paco.riviere.cat