[Ubuntu-cat]   Font d'alimentació

Paco Rivière paco a riviere.cat
dim jul 11 10:04:36 UTC 2023

Doncs quan m'hi he tornat a posar, de nou no arrencava, però he deixat passar unes hores i ha arrencat.

No sé que he degut passar. L'equip estava fresc i fred els dos cops.

Cordialment,
Paco Rivière - EA3ITD
http://paco.riviere.cat

---- On Mon, 10 Jul 2023 22:42:02 +0200 Paco Rivière <paco a riviere.cat> wrote ---

Be encara no sé què era, però ja arrenca i encara no he canviat la font.

Cordialment,
Paco Rivière - EA3ITD
http://paco.riviere.cat

---- On Mon, 10 Jul 2023 11:24:15 +0200 mailto:paco a riviere.cat  wrote ----

Bon dia,

Fa temps que no reparo maquinari.

Engego el Pc que ahir vaig apagar normalment i no fa cap soroll, cap led. Res.

Arriba tensió a l'endoll. L'interruptor de la font està connectat.

L'únic símptoma d'ahir, és un sistema lent amb poc espai al root, actualitzat molts cops. Que avui anava a fer de bell nou.

Esteu d'acord que cal canviar la font o em deixo res obvi?

Cordialment,
Paco Rivière - EA3ITD
http://paco.riviere.cat