[Ubuntu-cat] systema mort

Albert Farreras albert a farreras.cat
diu ago 13 07:06:04 UTC 2023

Bon dia, volia dedicar la matinada, amb la fresqueta, a mirar el que m'heu
comentat de l' rsync..., però m'he trobat amb la sorpresa de la imatge que
us passo... he notat que algun programa no anava o anava molt lent, he fet
un reboot i patam! . Val la pena fer el fsck? No recordo mai haver
recuperat un sistema que ha petat per disc. Sempre acabo reinstal·lat el SO
en un disc nou :-( perquè perdre el temps llavors? Com procediríeu en un
cas així?
[image: image.png]
Encara no he obert la màquina, però crec recordar que era un ssd de 250GB

Bon dia i bon diumenge !!

--
Albert Farreras
albert a farreras.cat