[Ubuntu-cat] Impressores Brother, compatibilitat

Benjamí Villoslada benjami a gmail.com
diu jul 31 22:20:20 UTC 2022

Content de llegir-te!

Les Brother són de filosofia japonesa i estan pensades per a durar anys.
Són dures, austeres i els consumibles no estan fabricats per unicorns
verges. Cap problema amb Linux.

Tenim la HL-L2350DW, que és gairebé idèntica.

El ‘drum’ és el cilindre on el laser hi fixa què s’ha d’imprimir. Després
s’unta de toner, que queda adherit on ha marcat el laser. Tot seguit el
‘drum’ toca el paper, on hi deixa el toner. Finalment, cal calentar el
paper per a que el toner hi quedi aferrat, car només era pols damunt el
paper —volaria d’ una bufada.

https://computer.howstuffworks.com/laser-printer3.htm

El toner es consumeix i el ‘drum’ degrada. També el fusor, per la calor.
Prou fabricants fan consumibles on hi va tot junt, i au. Brother no (i
poques més), perquè el ‘drum’ pot aguantar més d’un recanvi de toner.