[Ubuntu-cat] Impressores Brother, compatibilitat

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
dis jul 30 14:41:19 UTC 2022

* Rafael Carreras, rcarreras a pm.me [29/07/22 18:30]:

Un altre que li ha agradat molt, i he après moltes coses, després de
tants anys de fer servir impressores. Està per editar-ho i deixar un
article a la wiki.

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat