[Ubuntu-cat] SSID wifi estranya

Pere pere_cirerer a ebcn.cat
dis jul 30 11:17:58 UTC 2022

El 30/7/22 a les 10:49, Tomàs Mallafré ha escrit:

> Missatge de Pere <pere_cirerer a ebcn.cat
> <mailto:pere_cirerer a ebcn.cat>> del dia ds., 30 de jul. 2022 a les 10:23:
>
>     Hola Bon dia,
>
>     Potser no es el lloc on adreçar la consulta, però no en conec
>     altre...;
>     aquest mati no acabava d'anar bé la wifi de casa, he entrat al router
>     per ethernet i he fet un anàlisi del entorn wifi, el resultat: una
>     gràfica amb les wifi del veïns i per descomptat la meva; el que m'ha
>     sorprès ha estat un senyal wifi al canal 8 i a la freqüència de
>     2,4GHz.
> [...]
Gracies Tomàs!, veus? en això del IoT no hi havia pensat.... i es que jo
si puc posar un cable, el poso... deu de ser cosa de l'edat... ;-)

Ben mirat també podrien canviar el SSID i posar quelcom semblant a la
"meva roomba", "la bombeta del menjador", ... no?

Gracies de nou!

--
Salutacions:
Pere