[Ubuntu-cat] SSID wifi estranya

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
dis jul 30 08:28:23 UTC 2022

No sóc un expert, però diria que el nom del SSID el pots canviar i posar el que t'agradi o fàcil recordar.
També pots preguntar a l'empresa que t'ha suministrat el routter que ben segur el coneixen bé.
Sort.!
--
 Enviado con Tutanota, disfruta del correo seguro y sin publicidad.

30 jul 2022, 10:23 por pere_cirerer a ebcn.cat: