[Ubuntu-cat] Btrfs o Ext4?

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
diu gen 30 11:53:50 UTC 2022

Hola Miquel,

Missatge de l'adreça <miquel66 a tutanota.com> del dia ds., 29 de gen. 2022 a
les 14:33:

> Acabo de descobrir el format d'arxius Btrfs i sembla que a la xarxa no en
> parlen malament.
> Però com és nou per mí, ara que vui fer una instal.lació, no sé si
> provar-lo o quedar-me amb el Ext4 que he utilitzat fins ara.
> Me'l recomaneu? És tan estable com diuen? què en penseu?

 Jo també n'he sentit a parlar però no l'he provat mai. El que jo faria, si
no és que necessito la màquina productiva, és fer una prova amb BTRFS a
veure què i segons com vagi em quedaria així o faria una nova instal·lació
amb Ext4.

Els meus 5 ¢