[Ubuntu-cat] 22.04 LTS i entorns gràfics, vol 79, número 13

div des 16 14:54:59 UTC 2022

* ignito a tutamail.com, ignito a tutamail.com [16/12/22 15:33]:
> A col·lació del que esteu debatint sobre entorns gràfics, segons jo
> he entès, Unity funciona amb Wayland i els altres entorns amb
> Xserver. Però com jo no hi entenc gaire, potser us interessa sentir
> algú que en sap un niu: Atareao con Linux: ATA 389 Notas, Wayland,
> Sway y otras preguntas

No, no és així. Unity 7 sols funciona sota X11. No s'actualitza
(excepte petites adaptacions a noves llibreries i coses així) des que
Canonical el va abandonar, i per tant mai no s'ha desenvolupat per a
Wayland, que és més recent. En canvi Gnome i altres escriptoris poden
fer-se servir tant sota Wayland com sota X11. De fet hi ha alguns
programes que encara tenen problemes sota Wayland, tot i que ja està
prou madur ja.

L'Hospitalet de Llobregat