[Ubuntu-cat] Preferits al llançador de Ubuntu 20.04.5 LTS

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
dll des 12 10:14:31 UTC 2022

* Paco Rivière, paco a riviere.cat [12/12/22 11:00]:
> Acabo d'actualitzar dues màquines al 22.04.5 LTS i no puc afegir algunes aplicacions al llançador del Unity, per que no em surt l'opció "Afegeix als preferits", ni al menú contextual del llançador quan són obertes, ni a la barra de cerca.
>
> Per exemple el gedit i el terminal.
>
> De fet no surten ni quan les cerco. És molt incòmode per que el gedit, per exemple, l'utilitzo molt ni no surt quan cerco l'aplicació al cercador d'Activitats de la part superior. La única forma d'obrir el gedit és obrint un fitxer de text.

> [...]

Suposo que et refereixes a l'escriptori Gnome, que és el que ve per
defecte a les versions de l'Ubuntu des de ja fa uns anys. O encara
fas servir l'escriptori Unity?

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat