[Ubuntu-cat] [equip] Data per la festa ubuntaire

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
dis oct 23 10:32:11 UTC 2021

Espero a veure si algú proposa algo. Jo no tinc res en ment però si no hi ha més propostes tranquils que vaig pensant alguna cosa. Fins hi tot podría fer la presentació inicial.
Ho confirmo en uns dies.
Salut i bon cap de setmana.
--
 Enviat amb Tutanota, la bústia segura i lliure d'anuncis.

23 d’oct. de 2021, 11:34 per rcarreras a pm.me: