[Ubuntu-cat] dispositiu d'àudio sortida fingida

Joan Riudavets joan.riudavets a gmail.com
diu oct 10 15:31:51 UTC 2021

gràcies Pedro,
explic el que passa:
Vaif ver una instal·lació nova de sistema amb un altre usuari dins la /home
Tot funciona perfectament, si vaig al usuari antic, que no vaig borrar,
allà tinc el mateix problema.
Si segueixo el consell de Pedro recupero el so, però sols puc escollir el
qjack que usava pel guitarix.
Ni puc escollir l'àudio del portàtil, ni l'àudio de la tarja de so scarlett.
Més o menys està solucionat, però m'agradaria saber que passa a la /home
antiga...
Gràcies

Missatge de Pedro <pederindi a gmail.com> del dia ds., 9 d’oct. 2021 a les
22:57: