[Ubuntu-cat] dispositiu d'àudio sortida fingida

dis oct 9 07:12:51 UTC 2021

* Joan Riudavets, joan.riudavets a gmail.com [08/10/21 20:28]:
> Hola,
>
> No sé que he tocat però no hi ha forma d'escoltar res.
>
> a la configuració d'àudio al dispositiu de sortida hi ha el
> missatge sortida fingida
>
> i al dispositiu d'entrada no hi ha res.
>
> he fet sudo alsa force-reload
>
> i altres coses però de moment no hi ha forma

A mi això em passa quan tinc el dimoni del programa "timidity"
executant-se. Però s'arregla desinstal·lant timidity o amb l'ordre que
mostres ("sudo alsa force-reload").

Quina targeta d'àudio tens?:

lspci -nnk | grep -A2 Audio

L'Hospitalet de Llobregat