[Ubuntu-cat] Memòria esgotada no permet arranc

Cor Verd corverd a gmail.com
dij oct 7 15:39:24 UTC 2021

Com que veig que no hi ha resposta, i jo continuo amb l'ubuntu studio
penjat per falta d'espai (0 bytes lliure), canvio el plantejament, a veure
si algú me pot contestar només això.
Des del navegador de fitxers puc accedir arrancant amb altre ubuntu al disc
afectat ple, però no puc esborrar res.
He provat en terminal si fent-me sudo, amb cd .. podia retrocedir i sí,
però no sé redirigir-me a la partició del disk
8e1de5cd-1415-4841-8331-2d0d186b7d05/lib/thunderbird, per exemple, ja que
ocupa 210Mb per esborrar-lo, i a veure si així puc arrancar l'ubuntustudio
i buidar una mica per a no tornar a patir el bloqueig actual.
Hi ha manera d'esborrar informació d'aquesta partició arrancant des d'un
altre disk? Quines comandes?

Salut

Oleguer

Missatge de Cor Verd <corverd a gmail.com> del dia dg., 19 de set. 2021 a les
10:59:

--
Estima la natura

Cor verd