[Ubuntu-cat] llibre electrònic URLLink.acsm

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dij nov 25 22:29:51 UTC 2021

once upon a time, del jamoros, no m'ha funcionat.
provaré la solució del cosí del fill de la seva tieta:
En relació a calibre + wine + adobe digital, al meu HD he trobat això:
$ calibre --version
calibre (calibre 5.32)
$ wine --version
wine-5.0 (Ubuntu 5.0-3ubuntu1)
[image: imatge.png]
O sigui que pel febrer del 2017 ja ho deuria intentar, però no recordo si
vaig aconseguir llegir el llibre electrònic.

Em podeu ajudar a tirar endavant? Què hauria de fer amb el que tinc
instal·lat?

Gràcies a la bestreta.

Joan Inglada

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de j <jamoros a riseup.net> del dia dl., 22 de nov. 2021 a les 19:39: