[Ubuntu-cat] llibre electrònic URLLink.acsm

j jamoros a riseup.net
dll nov 22 17:48:34 UTC 2021

Once upon a time ...

https://apprenticealf.wordpress.com/2012/09/10/calibre-plugins-the-simplest-option-for-removing-most-ebook-drm/

A 2021-11-22 17:44, Joan Inglada Roig escrigué:

> Gràcies, Walter!
>
> Salutacions
> Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.
>
> Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dl., 22 de nov. 2021 a les 17:36:

El 2003 el català era la llengua habitual del 46 % dels catalans. Al
2018 només del 36 %. Si els castellanoparlants no actuem, desapareixerà.

El 3 de novembre representa el moment de l'any en el que les dones
deixen de cobrar en comparació amb els homes. Hem d'ajudar a les dones a
eliminar aquesta data.

L'administració pública cada any es gasta milions d'euros en llicències
de programari privatiu. Utilitzant programari lliure estalviem costos i
incentivem l'economia local.

_La neutralitat davant les desigualtats acaba accentuant-les._

Links:
------
[1] http://www.adobe.com/es/products/digitaleditions/