[Ubuntu-cat] contrasenya HD extern

Albert Astals Cid aacid a kde.org
dll maig 24 21:56:02 UTC 2021

No se si saps quin tipus de xifrat tens al sistema de fitxers, pero si els LUKS hi ha varies eines per fer atacs de força bruta per tal de recuperar la contrasenya.

https://github.com/glv2/bruteforce-luks
https://www.forensicfocus.com/articles/bruteforcing-linux-full-disk-encryption-luks-with-hashcat/

Sort,
  Albert

El dilluns, 24 de maig de 2021, a les 23:44:26 (CEST), Joan Inglada Roig va escriure: