[Ubuntu-cat] Dnie

Joan Carles palimsesto a gmail.com
diu mar 28 09:05:50 UTC 2021

El 28/3/21 a les 10:45, Orestes Mas ha escrit:

> El 27 de març de 2021 17:53:34 CET, Joan Carles <palimsesto a gmail.com> ha escrit:

> En quin punt t'has encallat, concretament?
>
> Orestes.

Hola!

Doncs he instal·lat tots els paquets indicats via GDebi pero al
solicitar verificació a FNMT, doncs surt, el que pose a sota i no sé per
on sortir. Doncs al lector si pose pcsc_scan, el lector llegeix
perfectament i si vaig a Preferències del Firefox apareix a certificats
i posant contrasenya puc veure dades del dni però no puc entrar a cap
administració.

    Error 500--Internal Server Error

       From RFC 2068 /Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1/:

        10.5.1 500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from
fulfilling the request.

--
Salutacions

Joan Carles