[Ubuntu-cat] Fer una instal·lació neta.

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
div mar 26 18:44:24 UTC 2021

Gràcies. Ho he trobat aquí:
https://computerhoy.com/noticias/software/linux-hacer-particion-disco-78383

Salutacions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de l'adreça <miquel a adroer.cat> del dia dv., 26 de març 2021 a les
19:10: