[Ubuntu-cat] Necessitat de la partició d'intercanvi (swap)

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dij mar 25 12:34:03 UTC 2021

Gràcies, Walter. Jo no sóc tant veterà com tu; vaig instal·lar Ubuntu per
primer cop l'octubre del 2008 i no recordo que mai m'hagi petat cap
actualització.
Enlloc del GParted he vist que també es pot fer mitjançant
Activitats/Discs:
https://help.ubuntu.com/lts/ubuntu-help/disk-partitions.html.ca
Quina és millor?
Potser que faci el que dius a: https://puna.upf.edu/ca/node/57 per si de
cas, oi?

Salutacions,

Joan Inglada

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dj., 25 de
març 2021 a les 8:29: