[Ubuntu-cat] Error amb copia seguretat UBUNTU 20.04

Pere pere a cirerer.jazztel.es
div mar 12 12:02:21 UTC 2021

El 10/3/21 a les 23:25, T.Collons ha escrit:

> [...]
>
> ------------------------------------
>
> LEGAL NOTICE
>
> Confidentiality notice: This mail may include business and other
> confidential information protected under the laws of and other
> territories. if you are not one of the intended recipients of the
> message, you are legally obliged to delete the message content.
> Furthermore, you are kindly requested to report immediately the
> incident to the sender.
>
> Breach of confidentiality duties is a serious criminal offence in and
> other territories. Offenders shall be legally prosecuted worldwide.

Hola, bona tarda, no t'emocionis, malauradament, no tinc resposta al
problema.

Jo tinc aquest mateix problema i també encara per resoldre, el meu
darrer missatge es:

Error processing remote manifest
(duplicity-inc.20210114T163552Z.to.20210121T160652Z.manifest.gpg): GPG
[...]

Dic el meu darrer missatge perquè també n'he obtingut d'altres com ara
aquest:

GPGError: GPG Failed, see log below:
===== Begin GnuPG log =====
gpg: AES256 encrypted data
gpg: encrypted with 1 passphrase
gpg: Fatal: zlib inflate problem: invalid code lengths set
===== End GnuPG log =====

No he trobat cap solució tret de crear una copia nova, però ja et dic
que això no resolt el problema, sols el posposa, estic fent copies
automàtiques cada setmana i al cap de dos, tres setmanes de crear una
copia nova, el problema torna a aparèixer.

També he de dir que en alguna prova que he fet, malgrat el error, sembla
que, si es poden recuperar fitxers, almenys els de la darrera copia.

--
Salutacions:
Pere