[Ubuntu-cat] Problems sudi

Albert Farreras albert a albertfa.net
dic mar 10 19:15:52 UTC 2021

Arran de la cremada d OVH un amic sha quedat tirat. Ha volgut rependre l
activitat en un altre hosting recuperant una copia amb rsync. El cas és que
quan ara vol fer sudo li diu aixó. Alguna solució?
"Tinc ja el VPS i he pujat els fitxers amb un rsync -avzx del NAS al nou
VPS.
Però ara al fer sudo em diu "sudo must be owned by uid 0 and have the
setuid bit set" ...bloquejat aquí ara scream "

Gràcies

--
Albert f.

El dc., 10 de març 2021, 11:29, Joan Riudavets <joan.riudavets a gmail.com>
va escriure: