[Ubuntu-cat] cercar text dintre d'arxius

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
dim mar 9 08:07:37 UTC 2021

* Joan Inglada Roig, joan.inglada a gmail.com [08/03/21 21:03]:
> tinc uns 500 arxius en format PDF-1.4 i he de trobar en quins d'ells s'hi
> troba una paraula determinada. He llegit que la instrucció és aquesta:
> «[sudo] grep -lir "paraula"», però no em funciona i ho he verificat amb el
> visualitzador de documents.
> Hi ha alguna altra instrucció o manera de fer-ho?

Hauria de ser

grep -i "paraula" *

on * és un comodí per a tots els fitxers i "i" vol dir que no
distingeixi entre majúscula o minúscula.

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat