[Ubuntu-cat] CircuitTikz

orestes a riseup.net orestes a riseup.net
dll mar 8 11:42:21 UTC 2021

A 2021-03-07 01:05, Paco Rivière escrigué:
> No recordo la festa de la xerrada de disseny de circuits i no la puc
> trobar. Algú em pot donar alguna pista?
>
> Cordialment,
> Paco Rivière
> http://pacoriviere.cat/

Mentre era al metro he estat pensant que tal vegada no estem parlant de
la mateixa xerrada de disseny de circuits. Atenent a l'assumpte del teu
correu, jo em referia a la xerrada que vaig fer sobre el PyCirkuit al
dia de la llibertat del programari del setembre de 2019. Si n'hi va
haver alguna altra en alguna festa d'ubuntaires, aleshores ho desconec.

De tota manera, per si t'interessa, en aquest enllaç ([1]) trobaràs les
transparències de la xerrada ja esmentada del DLP i a [2] una similar
que vaig fer a la FOSDEM de 2020.

[1] https://drive.tsc.upc.edu/index.php/s/CwjEMx42Dn7SScp
[2] https://archive.fosdem.org/2020/schedule/event/pycirkuit/

Cordialment,