[Ubuntu-cat] zoom, jitsi i facebook

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dis mar 6 22:13:28 UTC 2021

Gràcies, companys per la vostra ajuda. Vaig actualitzar a la versio 20.04 i
avui ja he tingut dues reunions virtuals, una amb jitsi i una alatra amb
zoom i tot ha anat perfecte.

Salutacions,

Joan Inglada

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Josep Gallart <josep.gallart a ubuntu.cat> del dia dl., 1 de març
2021 a les 10:27: