[Ubuntu-cat] [equip] Reunió de dimecres

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dll mar 1 09:39:28 UTC 2021

Missatge de Rafael Carreras <rcarreras a pm.me> del dia dl., 1 de març 2021 a
les 10:10:

> Bon dia equip.
>
> Aquest dimecres 3, a les 21:00 h, hi ha reunió ubuntaire al canal
> #ubuntu-cat de freenode.net, disponible també a Element i Telegram.
> Parlarem de la No-jam del 10 d'abril i de la festa peluda del 15 de maig.

Bon dia,

Jo estic en el tram final de l'avaluació però si avanço feina em
connecto... de moment m'ho he agendat

Gràcies,

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.