[Ubuntu-cat] Firefox no carrega correctament els serveis de Google

Roger Angela roger.angela a gmail.com
dll jun 21 09:55:46 UTC 2021

Missatge de julio <jamoros a riseup.net> del dia dv., 18 de juny 2021 a les
19:37:

> https://www.mozilla.org/en-US/firefox/89.0.1/releasenotes/

Gràcies Julio. Ho he provat aquest matí i semblava que funcionava. Després
de canviar els paràmetres del navegador ha tornat a fallar. Finalment he
optat per una solució (que no és tal) però que de moment em permet anar
fent sense dedicar-hi un temps que no tinc: el navegador no elimina les
galetes ni la memòria cau en sortir i per tant manté la sessió, sense
haver-me de validar. No em fa el pes però atès però aniré tirant.

De moment es carrega correctament, però ja no sé si té veure amb això o amb
alguna altra cosa.