[Ubuntu-cat] Firefox no carrega correctament els serveis de Google

Miki mikcat a gmail.com
dij jun 17 11:27:11 UTC 2021

Bon dia,

Mira a activar o desactivar la hardware acceleration i/o el opengl

https://support.mozilla.org/en-US/kb/upgrade-graphics-drivers-use-hardware-acceleration#w_i-still-have-problems-with-my-graphics-card-in-firefox

Missatge de Roger Angela <roger.angela a gmail.com> del dia dj., 17 de juny
2021 a les 12:18: