[Ubuntu-cat] Ús de RAM

orestes a riseup.net orestes a riseup.net
dis gen 30 22:58:45 UTC 2021

A 2021-01-30 17:02, ignito a tutamail.com escrigué:
> Hola, és només un curiositat.
>
> Recentment he ampliat la RAM, ja que anava massa just amb 6GB. He
> instal·lat
>
>  24GB. El meu dubte és (Heu de veure la captura per entendre de que
> parlo) Cuanta RAM està fent servir el sistema? Els 8GB que diu el
> monitor del sistema o el 90% com diu el Kinfocenter? Pels porcentatges
> diria que el monitor del sistema no contabilitza la memòria cau del
> disc, però es quelcom que esta fent ús de la RAM, no?

Acabo de fer unes proves i els números que em diu el KinfoCenter són
terminal.

La memòria total que et diu el KinfoCenter hauria de ser la suma de la
física més l'espai que tinguis a la partició d'intercanvi si és que en
tens alguna.

Orestes.