[Ubuntu-cat] [equip] Fw: Ubica't al Mapa d'actors del PEMB

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic gen 20 08:46:47 UTC 2021

Missatge de Josep Gallart <josep.gallart a ubuntu.cat> del dia dc., 20 de
gen. 2021 a les 9:32:

> Hola bon dia, podeu comptar amb mi per aquest tema, si cal que ompli
> alguna cosa o faci ja direu.

Gràcies per oferir-te, jo pensava dir que potser hauria de participar gent
de Barcelona, oi?