[Ubuntu-cat] restauració fallida

Joan Riudavets joan.riudavets a gmail.com
dij gen 7 19:38:44 UTC 2021

amb el terminal
joan a Joan-taula:~$ deja-dup

(org.gnome.DejaDup:4005): Gtk-WARNING **: 20:35:17.026: Could not load a
pixbuf from icon theme.
This may indicate that pixbuf loaders or the mime database could not be
found.

Missatge de Joan Riudavets <joan.riudavets a gmail.com> del dia dj., 7 de
gen. 2021 a les 20:33:

--
usuari ubuntu:13128
Linux user number 457913.