[Ubuntu-cat]   PC del 2008 amb Nvidia, distro lleugera però que es penja

Guillem Abril guillem.abril a protonmail.com
dis gen 2 11:46:44 UTC 2021

Perfecte, ho provaré a veure si tira una mica millor que amb la MXLINUX que tinc ara instal·lada.

Per provar no perdo gaire, una mica de temps... però no deixa de ser una experiència més amb altres distribucions.

Merci,

Guillem

Enviat des de ProtonMail mòbil

-------- Missatge Original --------
A 2 gen. 2021, 12:33, Giorgio Grappa va escriure: