[Ubuntu-cat] zoom, jitsi i facebook

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dis feb 27 17:30:39 UTC 2021

Missatge de Joan Inglada Roig <joan.inglada a gmail.com> del dia ds., 27 de
febr. 2021 a les 14:57:

> Benvolguts ubuntaires,
> com és de domini públic, en aquesta època de pandèmia han proliferat les
> reunions virtuals per mitjà de zoom, jitsi, facebook, etc.
> El motiu del meu missatge és que en tots tres sistemes se'm bloqueja la
> imatge i només puc seguir les reunions amb la veu.
> Tinc Ubuntu 18.04.5 LTS x86_64
> Em podeu ajudar?

Hola,

No sé si puc servir-te de gaire ajuda ja que no tinc facebook i no faig
servir zoom, però pel que fa al jitsi sé que fa un temps donava problemes
amb versions de firefox no actualitzades; no sé si pot ser aquest el teu
problema. Entenc que l'ubuntu 18.04.5 ha de ser una versió actualitzada
però mira quina versió de firefox fas servir per si vingués per aquí la
cosa... sembla que amb chromium no passava, però tampoc el faig servir.

Els meus 5¢