[Ubuntu-cat] Organigrama origen Linux/Unix

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
div feb 19 13:06:21 UTC 2021

Hola aqui pots trobar alguna presentació meva per si et pot ser util.
https://www.slideshare.net/mobile/josepgallart

El dv., 19 de febr. 2021, 12:41, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu>
va escriure: