[Ubuntu-cat] sistema de tickets

Pedro pederindi a gmail.com
dij feb 11 20:36:53 UTC 2021

no et recomano GENS mariadb

nosaltres ho tenim així, i funciona, però estem limitats perquè no tenim
fora senzilla de fer "full text search"; se suposa que hem de fer coses
rares per tenir full text search, i amb postgresql funciona bé per defecte
amb unes configuracions més senzilles [1]

i ara que volem passar a postgres no ho aconseguim perquè la migració
mysql->postgresql no funciona :(

aprofito per demanar ajuda sobre aquesta migració

[1] https://docs.bestpractical.com/rt/4.2.12/full_text_indexing.html