[Ubuntu-cat] falla Cesium per ubuntu

Cor Verd corverd a gmail.com
div feb 5 18:36:26 UTC 2021

M'he creat un compte a cesium des d'un mac, per que encara no he trobat la
manera de fer-ho des d'ubuntu, (ho he intentat amb l'Ubuntu Studio KDE) tot
i que la web diu que és compatible amb

Ubuntu / Debian

Paquet .deb pour Debian et ses dérivés (Ubuntu, Linux Mint, etc.)
https://cesium.app/es/descargar
<https://github.com/duniter/cesium/releases/download/v1.6.7/cesium-desktop-v1.6.7-linux-x64.deb>

Descargar
<https://github.com/duniter/cesium/releases/download/v1.6.7/cesium-desktop-v1.6.7-linux-x64.deb>

Si encuentra un problema :
sudo apt-get install -y libgconf-2-4
Ho he executat i simplement a eliminat paquets per a gnome, pero no
s'executa el programa. potser ho provaré amb gnome, però ara només conservo
el 16.04 ja que no m'arrenca el gorilla.
Es tracta d'un programa molt interessant per generar diners i
intercambiar-los amb gent de confiança. molt útil per als alternatius... de
moment també te el dèficit de la manca de traducció al català.

 oleguer

--
Estima la natura

Cor verd