[Ubuntu-cat] Ús de RAM

ignito a tutamail.com ignito a tutamail.com
dim feb 2 01:11:26 UTC 2021

No. Es veu a la captura, com la SWAP que em va generar automàticament a la instal·lació, ocupa 1'91GB i en fa servir el 4%. Però si mires el diagrama de la memòria física, diu que la fa servir tota.
La sortida de cat /proc/meminfo al terminal, és:
 MemTotal:       24627176 kB
MemFree:          211496 kB
MemAvailable:   13126148 kB
Buffers:          227916 kB
Cached:         13059876 kB
SwapCached:        11180 kB
Active:          6216116 kB
Inactive:       10186396 kB
Active(anon):    2445360 kB
Inactive(anon):  1148560 kB
Active(file):    3770756 kB
Inactive(file):  9037836 kB
Unevictable:          96 kB
Mlocked:              96 kB
SwapTotal:       2097148 kB
SwapFree:        1831420 kB
Dirty:              4076 kB
Writeback:             0 kB
AnonPages:       3108508 kB
Mapped:          7786716 kB
Shmem:            479276 kB
KReclaimable:     504732 kB
Slab:             800008 kB
SReclaimable:     504732 kB
SUnreclaim:       295276 kB
KernelStack:       15520 kB
PageTables:        47108 kB
NFS_Unstable:          0 kB
Bounce:                0 kB
WritebackTmp:          0 kB
CommitLimit:    14410736 kB
Committed_AS:   14398916 kB
VmallocTotal:   34359738367 kB
VmallocUsed:       66260 kB
VmallocChunk:          0 kB
Percpu:            13696 kB
HardwareCorrupted:     0 kB
AnonHugePages:         0 kB
ShmemHugePages:        0 kB
ShmemPmdMapped:        0 kB
FileHugePages:         0 kB
FilePmdMapped:         0 kB
CmaTotal:              0 kB
CmaFree:               0 kB
HugePages_Total:       0
HugePages_Free:        0
HugePages_Rsvd:        0
HugePages_Surp:        0
Hugepagesize:       2048 kB
Hugetlb:               0 kB
DirectMap4k:    20519744 kB
DirectMap2M:     4644864 kBPodria ser que poses moltes dades en caché, que en cas de necessitar-ho, pot esborrar i alliberar memòria?
Gràcies per l'interès, salutacions.

31 de gen. de 2021, 13:00 per ubuntu-cat-request a lists.ubuntu.com: