[Ubuntu-cat] Impressora

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
div des 10 06:50:50 UTC 2021

Bon dia Guillem.
Ahir vaig veure el teu correu però no vaig tindre temps de contestar.
Avui començo el dia amb molta feina i no tinc temps per contestar adequadament.

Si encara no has comprat res i pots esperar una mica et puc mirar el tema de la impressora i fer-te alguna recomanació. Fa 30 anys que reparo impressores i alguna cosa sé.

A veure si avui tarda o, a més estirar demà matí, et puc dir alguna cosa.
Vinga, que ja es divendres!

--
 Enviat amb Tutanota, la bústia segura i lliure d'anuncis.

9 de des. de 2021, 14:55 per guillemguillem a gmail.com: