[Ubuntu-cat] Carregar windows 10 al grup

T.Collons t.collons a gmail.com
dis ago 14 17:39:38 UTC 2021

Bona tarda

Vaja cagada, tens raó, aquí va:

https://www.youtube.com/watch?v=o-2GopsJrIE

*(Si m'hagessin donat un bitllet de 500,00€ cada cop que no he posat un
enllaç o afegit l'adjunt, hores d'ara ja fora milionari, porto des de
finals dels 80 del segle passat enviant correus i no milloro. JAJAJAJAJAJA)*

El 14/8/21 a les 11:20, Joan Riudavets ha escrit: