[Ubuntu-cat] Carregar windows 10 al grup

Marcelo Horacio Fortino marcelo a fortinux.com
dis ago 14 11:40:33 UTC 2021

Hola tots,

Aquest es un tutorial una mica antic però potser puguis treure alguna idea:

https://fortinux.com/ubuntu/instalar-ubuntu-14-04-lts-en-un-notebook-acer-aspire-e5-573-junto-con-windows-10/

Marcelo